سه شنبه ۳۰ مرداد ۰۳

انواع گل آرایی مراسم بله برون و نامزدی

انواع گل آرایی مراسم بله برون و نامزدی

بله برون و نامزدی از مراسماتی هستند که در آداب و رسوم ایران جایگاه خاص و ویژه ای دارند. از آن جایی که هر شخصی فقط یکبار در زندگی اش قرار است ستاره مجلس باشد، پس پیشنهاد می کنیم در حد توان خود سنگ تمام بگذارید. این مراسم به عهده خانواده عروس بوده و مواردی همچون پذیرایی از مهمانان، لباس و آرایش عروس، و همچنین گل آرایی بله برون و نامزدی را شامل می شود. در ادامه زیباترین و جدیدترین گل آرایی های بله برون و گل آرایی های نامزدی قابل مشاهده هستند با انتخاب هر کدام تنها کافی است با شماره ۰۹۹۱۲۱۴۸۲۲۹ تماس بگیرید و کد مربوط به گل را اعلام کنید. مجموعه بلو بالونز با بیش از ۱۰۰ نمونه کار با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در کنارتان شماست.

قیمت گل آرایی بله برون و نامزدی

یکی از موضوعات مطرح در مراسمات، قیمت گل آرایی بله برون و نامزدی است که بر عهده خانواده عروس است. بسته به طرحی که انتخاب می شود هزینه آن متفاوت است. میزان هزینه به تراکم گل ها، تعداد میزها، حریرآرایی، ریسه آرایی و با توجه به انتخاب نوع بکگراند تعیین می گردد. اما اصلا نگران هزینه نباشید مجموعه بلو بالونز با هر بودجه ای قادر به ارائه استندهای گل آرایی برای مجالس شما است.

قیمت های ما از ۲ میلیون تومان و ۵۰۰ شروع شده و با توجه به درخواست های شما به مبالغ بالاتر می رسد. مجموعه بلو بالونز تنها شرکتی است که از مشتریان خود هزینه ایاب و ذهاب دریافت نمی کند و این هزینه در مناطق تهران کاملا رایگان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.